واکسیناسیون فرزندم علیه دیابت :

سلام همراهان عزیز من، به خوبی می دانید یکی از شغل‌های من در حوزه تغذیه این است که نه فقط به خود شما کمک کنم که وضعیت سلامت بهتری داشته باشید بلکه وضعیت نسل بعد از شما هم برای ما خیلی مهم است، چون امروز علم به خوبی به من ثابت کرده و داره به ما شواهد فوق العاده هیجان انگیزی رو نشون میده که اون چیزی که من امروز می‌خورم، تعیین کننده سلامت نسل بعد از خودم هم هست.

بیشتر ببینید:

نیاز به آب و مایعات در بارداری


حالا اگر من احیانا در دوره بارداری، دیابت بارداری داشتم و ژن دیابت توی خانواده ام هست، اضافه وزن دارم آیا میتونم کاری بکنم که بچه ام را در برابر دیابت از همان ابتدا واکسینه کنم؟
واقعیتش این هستش که مهم‌ترین ترکیبی که میتونه نسل ما رو در برابر دیابت محافظت کنه چیزی نیست جز شیر مادر، هرچه که یک بچه بهتر از شیر مادر استفاده کنه، طولانی‌تر از شیر مادر استفاده کنه، ریسک دیابت و احتمال دیابت در این بچه به طور معنی‌داری کاهش پیدا میکنه.


پس اگر مادری هستی که در واقع تازه شروع کرده به شیردهی را به خوبی تداوم بدی اگر قصد فرزنددار شدن دارید و یا فرزندی در راه دارید حتماً سعی کنید هفته ی ۳۵ تا ۳۸ بارداری آموزش‌های لازم برای موفقیت شیردهی را دریافت کنید و من این آموزش‌ها را حتما همراه با پدر و حضور پدر به مادر میدم به جهت اینکه حضور پدر و همراهی پدر به شدت در این واکسینه کردن فرزند علیه دیابت موثر است.

بیشتر ببینید:

درمان دیابت بارداری با رژیم غذایی مناسب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + سیزده =

Call Now Buttonتماس با ما